Mint minden weboldal, a biokids.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része, amikor az oldalunkon jár. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulását adja, hogy elfogadja őket.
Menü

Vásárlási feltételek

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK 

 

A termék kiválasztása 
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” ikonjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. 
 


A rendelés elküldése 
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a termékek összegét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. A „Pénztárban” megtalálja a kosárba helyezett termékek szállítási költségét. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy: 

- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni,  

- új vásárlóként akar regisztrálni,  

- regisztráció nélkül akar vásárolni. 
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket – engedélyezése esetén – a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. 
A következő lépésekben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, SimplePay). Ezt követően a „Tovább az összegzéshez” ikonra kattintva ellenőrizheti megrendelését. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra. 
 


Árak 
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 
 


A rendelések feldolgozása 
A rendelések feldolgozása minden hétköznap 72 órán belül megtörténik. 
 


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége 
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 
 


Visszaigazolás 
Minden rendelésről e-mail útján visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.  
 


Fizetési feltételek 

Áruházunkban utánvéttel történő, valamint SimplePay rendszeren keresztüli bankkártyás fizetésre van lehetőség. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének. 

Webáruházunk az OTP Mobil Kft. által biztosított biztonságos SimplePay szolgáltatáson keresztüli fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. 

A SimplePay szolgáltatást bárki jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el az OTP Mobil Kft. SIMPLEPAY SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉRE VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKBEN (a továbbiakban: Simple ÁSZF) foglaltakat és a tranzakció teljesítéséhez szükséges adatokat megadja. 

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron*, Maestro*.  

* Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni. 

A SimplePay Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban a vevőt az OTP Mobil Kft.-vel szemben külön díj nem terheli. 

  

A fizetés lépései: 

a) A vevő a webáruházban összeállítja a megrendelését. 

b) A webáruház online felületén elhelyezett „Megrendelem” gombra kattintva a vevő a SimplePay rendszerhez kapcsolódik. 

c) A SimplePay rendszer online felületén a vevő egy, az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett biztonságos online fizetési felületre kerül, ahol a vevő megadja a kártyaadatait. A SimplePay rendszer a vevő bankkártyájának adatait nem tárolja és azokhoz az OTP Mobil Kft. később sem fér hozzá. 

d) A „Megrendelem” gombra történő kattintással a vevő elfogadja a Simple ÁSZF-et és az OTP Mobil Kft. adatkezelési szabályzatát

e) az OTP Mobil Kft. a vevő által megadott kártyaadatokkal banki engedélyeztetésre (ún. authorizációra) továbbítja a tranzakciót. Amennyiben az engedélyezés sikeres, a vevő bankkártyáját a vevő bankja zárolja/megterheli a megrendelés ellenértékének összegével. 

f) az OTP Mobil Kft. ezután e-mailben visszaigazolja a vevőnek, hogy a vevő a BioKids and More Kft. felé fennálló fizetési kötelezettségét teljesítette. 

g) A tranzakció megtörténtéről az OTP Mobil Kft. értesíti a BioKids and More Kft.-t is, amely ez alapján teljesíti a megrendelést.  

 


A szállítástól elállás 
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 
 


A termék visszaküldése 
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 
 


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia 

Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Vevő jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. 

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”. 

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: BioKids and More Kft., 1028 Budapest, Tárkony u. 52., e-mail: info@biokids.hu. 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. 

 

Az elállás/felmondás joghatásai 

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. 

Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni cégünkhöz. 

Önt nem illeti meg az elállás joga a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékeink, továbbá a már megbontott termékeink esetén. 

  1. Kellékszavatosság 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

Ön a BioKids and More Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. 

Tekintettel arra, hogy webáruházunk élelmiszereket is forgalmaz: élelmiszerekkel összefüggő szavatossági igény a termék szavatossági idején túli érvényesítése kizárt. 

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. 

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a BioKids and More Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

  1. Termékszavatosság 

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. 

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: 

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy 

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

 

Tulajdonjogi kikötés 
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték! 
 


Megrendelés módosítása, törlése 

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló részére azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. 

Amennyiben a vásárlóhoz ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. 
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. 
 
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@biokids.hu). 

 

Panaszkezelés 

Cégünk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja. 

A vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti cégünkkel. 

  

Panaszát az alábbi elérhetőségeken tudja közölni: 

- Postai cím: 1028 Budapest, Tárkony u. 52. 

- Email cím:  info@biokids.hu 

 

Cégünknek a panasz írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére. 

  

A cégünk székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei: 

Budapesti Békéltető Testület 

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111. 

Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.:10. 

Telefonszáma: +36 (1) 488 21 31 

E-mail cím:  bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu 

 

Keresés